10/04/2013

3RD DAY IN L.A / YURIA

Whats up world ?!?!?

Today, I came to Malibu beach...
Damn I wanted to jump in to the water so bad lol !!
There were so many nice houses around the beach for rich ppl.
It is pretty area I think.
Even the biggest street is not busy at all...
Quiet moment for a bit...

みなさんこんにちワ(^O^)

今日はマリブビーチに来ましたよん。
もう海に飛び込みたい衝動を抑えるのに必死でした笑
ここはお金持ちエリアなので、ビーチのまわりには、豪華な別荘が建ち並んでいました。
とても素敵なエリアです。
メイン道路(写真下。わかりにくくてすみません)ですらとても静かなんです。
つかの間の静けさです。



0 件のコメント:

コメントを投稿