11/18/2013

Canada Tronto

Whats up world ?!

Let me show you Canada Tronto where I visited for business trip.

Tronto was such a beautiful city.
Lots of nationality got together.
Fortunately weather was perfect !!

Btw, I visited one of our customers in Tronto.
I was so excited to see our shoes in dif country Canada!!
I was even happier when the owner told me our shoes are selling well !!

皆さんこんにちゎ!!
今日は出張で訪れたカナダ、トロントの写真です。
トロントはとても素敵でした。
人種がとても混ざりあっていて、不思議な感じでした。
天候にも恵まれ、ラッキーでした。
トロントで顧客様のお店にお邪魔させていただきました。
私達の靴が遠い遠いカナダの街にあるなんて!私達の靴は、今日も世界の素敵な女性を、素敵な場所にきっと連れていってくれているはず!

0 件のコメント:

コメントを投稿