12/27/2013

Holidays!! / YURIA

Whats up world??

How was your Christmas??
Hope u had a great one!!

It was last day for me working this year today.
Im walking with this sight of skytree to get on my way to home like always.
I remember the 1st day for me working this company like it was yesterday.
Time went  so fast but  2013 was  full of appreciation for all people put me where  I am now.

I would love to say thank you to all people support us.
Thank you so so so much.

We wish you the best for your 2014 !!

Have a great holidays,
Happy New Year !!

皆さんこんにちは♪

クリスマスはいかがでしたか?

いよいよ今年も残り僅か。
今日は弊社の仕事納めでした。
今日もスカイツリーに見守られながらの帰り道。
振り返れば、このスカイツリーの大きさに圧倒された、初出勤の日がつい昨日のことの様に思います。
あっという間の1年でしたが、私にとって
全ての出逢いに感謝感謝の2013年でした。

私たちをこれまでサポートしてくださった全ての方に、感謝の気持ちでいっぱいです。

2014年も皆さんにとって良い1年でありますように!!

0 件のコメント:

コメントを投稿